28 Kasım 2011 Pazartesi

Hapishane Zamanı

Merhabalar,

Yeni bir hafta, yeni deneyimler, GameX Fuarı ile dolu dolu geçireceğimiz bir haftadan selamlıyorum herkesi. Geçtiğimiz günlerde yayınladığım blog yazımda da belirtmiştim, çok yoğun bir tempoda çalışmalarımıza devam ediyoruz. Mullrian o toplantı senin bu toplantı benim dolaşıyor, Esculope Krallık sistemi ve depolama sisteminin üzerinden geçerken, Aranel ise sizler için karakter yetenekleri videolarına devam ediyor. Ben ise rutin işlerimi halletikten sonra Cengiz Han 2 diyarında yolculuğa çıktım.

Tam o sırada neye uğradığımı şaşırdım, bir anda yukarıda geçen yazı ile şoka girdim. "Kral, Orgulas'ı 30 dakika susturdu!" Arkasından bir tane daha, "Kral, Aranel'i 30 dakika susturdu!" Neler oluyordu? Asıl önemli olan neden?

Anlaşılan Esculope Krallığı ele geçirdikten sonra görevini kötüye kullanmaya başlamıştı. Önce beni sonrada Aranel'i cezalandırmış, aramızdaki iletişimi kopartmıştı. Ama Esculope bunu neden yapıyordu? Aranel ile birlikte hareket ederek, 30 dakika boyunca Esculope'dan saklandık. 30 dakikanın sonunda Aranel tekrar işinin başına koyulmuş, sizler için yetenekleri videoya alıyordu.


Bende Esculope'dan gelebilecek saldırılara karşı arkaplanda kalmayı tercih ettim. Malum Esculope Krallığı aldıktan sonra sadece susturma ile kalmayacaktı. Ve çok uzun bir süre geçmeden Esculope, Aranel'in yanında belirdi ve bir anda saldırıya başladı.


Ben olup biteni anlayana kadar Aranel neredeyse ölecekti. Çabuk hareket etmem gerekiyor ve bir an önce Aranel'i Esculope'un gazabından kurtarmam gerekiyordu. Ve bunu başardım. Önce Esculope'u platformdan aşağı indirdim. Dikkatini çekmeyi başarmıştım. Sonrasında ise Hainlik Hapı ile Esculope'a karşı baş kaldırdım.


Esculope neye uğradığını şaşırmıştı. Benden böyle bir karşı saldırı beklemiyordu. Bende sonucunda neler olabileceğini bilmiyordum zaten. :) Amansız bir mücadeleye tutuştuk. Esculope Kral olmanın verdiği güç ile ben ise nedeni belirsiz, amaçsız bir şekilde Esculope'a saldırıyordum.


Çok uzun sürdü Esculope ile savaşımız. İkimizde aynı Irkın vatandaşıydık halbuki. Hala asıl sorumuzun cevabını alamamıştık."Esculope neden böyle yapıyordu?"


Bu sorunun cevabını alana kadar 3 defa Esculope'u öldürdüm. Esculope'u tanıyamıyordum hiç. Acımasızca tekrar saldırıyordu. Son kez saldırdığında bu sefer atak yapmak istemiyordum sadece sorulara cevap almak istiyordum ama buna müsade etmedi. Bu sefer sadece kendimi korumak için öldürdüm onu.


Ve işte o andan sonra olanlara inanamadım. Bir anda kendimi Hapishane'de buldum. :(


Tozlu, pis, heryeri demir parmaklıklarla çevrili küçük bir zindan! Gerçekten ürkütücü bir süre ne yapacağımı düşündüm. 1 saat boyunca bu hapishanede tutsaktım. Meğerse kendi ülkeme ihanet ettiğim için cezalandırılmışım. İhanet Hapı'nın etkisi ile öfkeme yenik düştüm anlayacağınız. Sonra bir ışık ve Aranel'de yanıma geldi. Neler olup bittiğini soramadan, sadece bağırıp çağırmaya başladı ve benim yüzümden buraya düştüğümüzü haykırıyordu. Bir yandan da yayına oku koydu ve saldırmaya başladı.


Tabii ki karşılığım gecikmemişti. Ölmektense öldürmeyi yeğlerim. :) Bir anlık sinir ile sanırım Aranel bana saldırıyordu. Bildiğiniz girdik birbirimize. :) Halbuki 5 dakika önce Esculope'a karşı savaşıyorduk.


Sonradan öğrendim ki, ben bir anda ortadan kaybolunca, Esculope tekrar geri gelip Aranel'e saldırmış. Aranel'de Esculope'u öldürmüş ve sonuç malum soluğu benim yanımda almış. Kızmasının nedenide, video hazırlayamayacak olmasıymış. Mullrian, toplantıdan fırsat bulup yanımıza geldiğinde iş işten geçmişti. :)

Siz siz olun, İhanet Hapı kullanarak kendi ırkınızdan adamları öldürmeden önce iki kere düşünün. Çünkü, Öfke Puanınız 200'ün üzerine çıkarsa eğer 1 saat hapse mahkum olabilirsiniz.

Sonunda hapisten kurtuldum. :) Aranel'de çıktı ve videosunu bitirdi. Esculope'da kendine gelmiş sanırım. Sakinleşmiş. Herşey normale döndü anlayacağınız. Fakat hala Esculope'un bize neden öyle davrandığının sorusunun cevabını bulamadık. Güzel enteresan bir gündü. Cengiz Han 2 hayatımızdan kesitler sunmaya devam edeceğiz. :)

Sağlıcakla.

11 yorum:

  1. çok güzel olmuş direk ihanet hapı içince 4 kez kendi ırkınızı kesince 1 saat hapisaneye gidiyorsunuz diye yazmamışsınız güzel ve etkileyici olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Kısacası pk tek kelimeyle muhteşem bu oyun çok tutacak :D Tuna Öztürk

    YanıtlaSil
  3. nerden buluyorunuz böyle şeyleri :DDD

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş gerçekden okurken baya hecanlandım :D

    YanıtlaSil
  5. Gökmeydan :)Süperrr

    YanıtlaSil
  6. Allah kurtarsın mapus yata yata biter orgi :)
    Tuna Öztürk

    YanıtlaSil
  7. emeğine sağlık orgulas ben http://www.facebook.com/profile.php?id=1137315434

    YanıtlaSil
  8. Oyunu Sabırsızlıkla Bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  9. YA NASIL BİNEK HAYVAN ALINCAK OYUNDA VE KAÇ LV OLUNCA BU KONUDA BİZİ BİLGİLENDİRİN

    YanıtlaSil
  10. oyun ne ZAMAN BAŞLICAK

    YanıtlaSil

Yorum için Teşekkürler.